Jeg tilbyder supervision i Acceptance and Commitment Therapy og relaterede terapiformer til psykologer, blandt andet med henblik på autorisation. Jeg har særlig ekspertise indenfor psykoterapi, beskæftigelsespsykologi og sundhedspsykologi, men tilbyder også supervision indenfor andre psykologfaglige områder.
Hovedformålet med supervision er at sikre supervisandens faglige og fagpersonlige udvikling og yde støtte til udøvelsen af denne. Som oftest tager supervision udgangspunkt i konkrete cases fra supervisandens daglige arbejde, fx aktuelle terapi- eller støtteforløb. Formålet er at skabe læring i forhold til supervisandens særlige professionsområde og opgave. Supervisionen fokuserer fx på caseforståelse, vurdering af interventioner, supervisandens reaktioner overfor dennes klienter, og evt. psykologens rolle i det tværfaglige samarbejde.
Jeg tilbyder supervision individuelt og i gruppeformat. Formen aftales løbende undervejs og kan fx indeholde samtaleproces, øvelser, rollespil m.m. I gruppesupervisionen udnytter vi formatet og danner fx reflekterende teams, semi-individuel supervision og gruppedialog. Hvor der er behov, kan jeg inddrage lettere undervisning i konkrete metoder eller problemstillinger.
Under fanebladet "Om mig" kan du læse mere om de metoder, jeg bruger, min erhvervserfaring og om min måde at arbejde på, herunder også hvad andre supervisander fortæller om supervisionen hos mig.
Mange af mine supervisander finder gavn af bogen Med mig selv som redskab - Om at være professionel med følelser (Frydenlund 2017), som jeg har skrevet sammen med min fagkollega, Maja Nørgård Jacobsen.
Hovedformålet med supervision er at sikre supervisandens faglige og fagpersonlige udvikling og yde støtte til udøvelsen af denne. Som oftest tager supervision udgangspunkt i konkrete cases fra supervisandens daglige arbejde, fx aktuelle terapi- eller støtteforløb. Formålet er at skabe læring i forhold til supervisandens særlige professionsområde og opgave. Supervisionen fokuserer fx på caseforståelse, vurdering af interventioner, supervisandens reaktioner overfor dennes klienter, og evt. psykologens rolle i det tværfaglige samarbejde.
Jeg tilbyder supervision individuelt og i gruppeformat. Formen aftales løbende undervejs og kan fx indeholde samtaleproces, øvelser, rollespil m.m. I gruppesupervisionen udnytter vi formatet og danner fx reflekterende teams, semi-individuel supervision og gruppedialog. Hvor der er behov, kan jeg inddrage lettere undervisning i konkrete metoder eller problemstillinger.
Under fanebladet "Om mig" kan du læse mere om de metoder, jeg bruger, min erhvervserfaring og om min måde at arbejde på, herunder også hvad andre supervisander fortæller om supervisionen hos mig.
Mange af mine supervisander finder gavn af bogen Med mig selv som redskab - Om at være professionel med følelser (Frydenlund 2017), som jeg har skrevet sammen med min fagkollega, Maja Nørgård Jacobsen.